Građani Rovinja zadovoljni kvalitetom komunalnih usluga

4. December 2020.

Kako prenosi Glas Istre, Grad Rovinj je u sklopu Sustava integralnog upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 proveo anketu u kojoj je ispitao zadovoljstvo građana upravljanjem lokalne uprave. Anketa je pokazala da su stanovnici Grada Rovinja najzadovoljniji čistoćom, komunalnim uslugama, sportskim sadržajem i infrastrukturom. Među budućim projektima koje su građani istaknuli kao najkorisnijima našao se i dio našeg projekta – izgradnja pročistača otpadnih voda Cuvi. Cijeli članak Glasa Istre možete pročitati i u digitalnom obliku: https://www.glasistre.hr/istra/gradani-zadovoljni-kvalitetom-komunalnih-usluga-u-rovinju-683656 https://www.glasistre.hr/istra/gradani-zadovoljni-kvalitetom-komunalnih-usluga-u-rovinju-683656

Adresa

Odvodnja Rovinj - Rovigno d.o.o.
Trg na Lokvi 3/a
52210, Rovinj

Radno vrijeme

ISO Certifikati

ISO9001